Mary Kay Product Knowledge Class

February 19, 2019
Asslamualaikum semua. Hari ni Anfaal nak share sikit activity dalam Mary Kay yang korang boleh buat with other MK sisters. One of it is actually Product Knowledge (PK) Class. Kalau korang nak tau, dalam Mary Kay ni memang banyak free classes tau. Semua atas individu / Beauty Consultant (BC) sendiri, nak hadirkan diri atau tak. Kadang-kadang masa tak mengizinkan betul tak? Jangan risau, PK class ni kerap diadakan dalam setahun so kita boleh grab mana-mana tarikh yang kita boleh datang. 




Korang boleh tengok sendiri, betapa ramai yang join PK ni tau. So, dari tak kenal jadi kenal terus. Sebab semua dalam unit yang sama jer ni, boleh kata. :) 


Datang PK selalu muka Anfaal mesti tak ada makeup. Sebab dalam PK nanti akan diajar makeup masa last session. Time tu boleh lah tepek makeup kat muka. 


Masa PK kena bawak skincare Mary Kay yang kita ada. Kalau tak ada, nanti boleh share je dengan yang lain. Sebab masa PK lah kita dapat rasa hampir semua jenis texture skincare lain dalam Mary Kay. Korang tau tak, dalam Mary Kay saja ada 10 jenis skincare tau! Haaa..kenapa banyak sangat. Sebabnya, tak semua kulit kita sama ya. So ada formula-formula tertentu. Kalau nak masukkan semua formula dalam satu skincare, korang rasa akan berkesan tak? Untuk Anfaal, lagi berkesan kalau asing-asing kan supaya effect dia akan lagi ummph! 


So, ni adalah contoh masa hands on or Skin Care Class (SCC) Mask BE F2. Memang semua kena tepek kat muka tau. Tak ada rasa malu, rasa segan sebab semua nak jadi cantik and nak menolong wanita yang lain menjadi cantik. :)

Masa PK baru-baru ni, Anfaal diberikan peluang untuk bagi sharing on Skinvigorate. Masa mula kena pilih tu, rasa berdebar lah jugak kan. Sebab tak pernah nak bagi talk depan sisters kat MK ni tapi tiba-tiba kena talk pasal skinvi. Hehe. 


Terima kasih Kak Norish untuk gambar ni. Hehe. katanya #bakalSD Mary Kay. InsyaAllah. 

Oh ye, PK ni FREE je tau. Korang hanya perlu bayar makanan je. So, berbaloi lah dengan apa yang kita bayar and ilmu yang kita dapat. Mary Kay bukan sebarang company yang nak menjual semata-mata ya. Semua BC Mary Kay kena equipped dengan ilmu supaya boleh menjadikan wanita yang lain lebih cantik. 

Kalau ada yang rasa-rasa nak buat side income, apart from working 9-5 kat office, or ada housewife yang nak berkecimpung dalam bidang kecantikkan ni, boleh sangat Whatsapp Anfaal 010-560 1397.

Anfaal boleh bantu anda untuk memperkayakan wanita. :)

XX

No comments:

Powered by Blogger.